نویسنده
دانشگاه شهید چمران اهواز
چکیده
کتاب آموزش شاهدمحور زبان دوم، اولین مجموعۀ مطالعات تجربی مربوط به فراگیری زبان دوم (ISLA) است. این مطالعات توسط پژوهشگران مشهور بینالمللی، با هدف انتقال پژوهشهای آموزشی به کلاس درس و با استفاده از رویکردهای نظری ازجمله رویکردهای جامعهشناسی، روانشناسی، فرهنگی و شناختی انجام شده است.
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
Masatoshi Sato and Shawn Loewen (Eds.). 2019. Evidence-Based Second Language Pedagogy: A Collection of Instructed Second Language Acquisition Studies. New York, NY: Routledge, 359 p.
نویسنده [English]
Shahid Chamran University of Ahvaz