باقری، فاطمه (1391). بررسی میزان انطباق واژههای پایه در کتابهای آموزش زبان فارسی با نیازهای فارسی آموزان خارجی. پایاننامهٔ کارشناسی ارشد آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان، دانشگاه علامه طباطبایی.#بدرهای، فریدون (1352). واژگان نوشتاری کودکان دبستانی ایران. انتشارات فرهنگستان زبان ایران.#بیجنخان، محمود و مهدی محسنی (1391). فرهنگ بسامدی براساس پیکره متنی زبان فارسی امروز. انتشارات دانشگاه تهران.#دادرس، محمد (1391). «طبقهبندی چندگانهٔ موضوعی واژگان پایه فارسی». فصلنامهٔ مطالعات برنامهٔ درسی. س7، ش27، 33-66.#رشیدی، ناصر و محسن راغنژاد (1393). «ارزیابی محتوایی کتابهای زبان فارسی (درسهای پایه و پایتخت ایران) در چارچوب طبقهبندی تجدیدنظرشدۀ بلوم». مجلهٔ علم زبان. س2، ش3، 83 -107.#رمضانی، احمد و ساسان اسدپور (1395). «تحلیلی بر واژگان پایهٔ فارسی». پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه علوم انسانی. س16، (ویژهنامۀ زبانشناسی و زبانهای خارجی)، 175-197.#زهرایی، احمد، اصغر فردی، محمد ناطق و سیدمحمود حسینی (1392). آموزش فارسی به فارسی. قم: انتشارات مرکز بینالمللی ترجمه و نشر جامعهالمصطفی.#صفارمقدم، احمد (1387). آموزش زبان فارسی. تهران: شورای گسترش زبان فارسی.#عاصی، مصطفی (1398). فرهنگ زبانآموز پیشرفتهٔ فارسی. تهران: سمت.#عامری، حیات و حسن ذوالفقاری (1391). «واژگان پایه و واژگاننگاری کودک در زبان فارسی». فصلنامهٔ مطالعات برنامهٔ درسی. س7، ش27، 159-174.#عبادی، سامان، امیررضا وکیلیفرد و خسرو بهراملو (1393). «تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی». پژوهشنامۀ آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان. س3، ش8، 3-25.#علاقمندان، ﺟﻌﻔﺮ (1380). «واژﮔﺎن ﭘﺎﻳﻪ درﺧﺪﻣﺖ ادبیات ﻛﻮدک و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی درسی». ﻛﺘـﺎب ﻣـﺎه ﻛﻮدک و ﻧﻮﺟﻮان. ش47، 80-84.#کوکبی، مرتضی و زهره چراغی (1392). «بررسی واژگان خوانداری کودکان دبستانی و مقایسۀ آنها با واژگان نوشتاری آنان». مجله مطالعات ادبیات کودک. س4، ش8، 120-131.#ﻧﻌﻤﺖزاده، ﺷﻬﯿﻦ و ﻫﻤﮑﺎران (1384). ﮔﺰارش ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻃﺮح ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ واژﮔﺎن ﭘﺎﯾﻪ ﻓﺎرﺳﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان اﯾﺮاﻧﯽ در دورهٔ اﺑﺘﺪاﯾﯽ، ج1، ﺗﻬﺮان: سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی (وزارت آموزش و پرورش).#نعمتزاده، شهین، محمد دادرس، مهدی دستجردی کاظمی و محرم منصوری (1390). واژگان پایهٔ فارسی از زبان کودکان ایرانی. تهران: انتشارات مدرسه.#نعمتزاده، شهین، نیره مهدیپور و طاهره سیما شیرازی (1392). «بررسی پربسامدترین واژگان کودکان 18 الی 24 ماهه فارسیزبان و مقایسه آنها بین دو جنس دختر و پسر». فصلنامهٔ آسیب شناسی گفتار و زبان. س1، ش1، 71-80.# Acs, J., K. Pajkossy, & A. Kornai (2013). “Building basic vocabulary across 40 languages”. Proceedings of the 6th Workshop on Building and Using Comparable Corpora. S. Sharoff, P. Zweigenbaum, & R. Rapp (eds), Association for Computational Linguistics: Sofia, Bulgaria, 52–58.#Carter, R. (1986). “Core Vocabulary and Discourse in the Curriculum: A Question of the Subject”. RELC Journal. 17(1), 52-70.#Horn, E. (1929). “What Is a Core Vocabulary”. Journal of Educational Research. 19, 310-311.#Laufer, B. (2005). “Focus on form in second language vocabulary learning”. EUROSLA Yearbook. 5, 223-250.#Lee, D. (2001). “defining core vocabulary and tracking its distribution across spoken and written genres: evidence of a gradience of variation from the British National Corpus”. Journal of English Linguistics. 29(3), 250-278.#McCarthy, M. (1999). “What constitutes a basic vocabulary for spoken communication”. Studies in English Language and Linguistics. 1, 233-249.#Nation, P. & R. Robert Waring (1997). “Vocabulary size, text coverage, and word lists”. Vocabulary: Description, acquisition and pedagogy. N. Schmitt & M. McCarthy (Eds.), Cambridge: Cambridge University Press, 6–19.#Nation, P. (2001). “How many high frequency words are there in English?” Language, Learning, Literature: Studies Presented to Hakan Ringbom. M. Gill (ed.), Åbo Akademi University Press, 167-181.#Nunan, D. (2003). Practical English Language Teaching. London: McGraw-Hill.#Ogden, C. K. (1930). The Basic Vocabulary: A Statistical Analysis, with Special Reference to Substitution and Translation (Vol. 31(, London: Kegan Paul, Trench, Trubner.#Ogden, C. K. (1968). Basic English: International Second Language. New York: Harcourt, Brace and World. Rinsland.#Rinsland, H. (1945). A basic vocabulary of elementary school children. New York: Macmillan.#Shambaugh, C. G., & O. L. Shambaugh (1929). “A core vocabulary for elementary school pupils”. The Journal of Educational Research. 19(1), 39-46.#Zhou, M. (2010). “On teaching vocabulary to Non-English majors”. Journal of Language Teaching and Research. 1(4), 485-487.###