ـ خجسته، حسن (1381)، درآمدی بر جامعه شناسی رادیو، تهران: انتشارات تحقیق و توسعه صدا.
ـ سجودی، فرزان (1382)، نشانهشناسی کاربردی، تهران: نشر قصه.
ـ سجودی، فرزان و محمد پروری (1384)، "نشانه شناسی رادیو"، زبان و رسانه با گرایش به زبان فارسی و رادیو، تهران: طرح آینده: 347 ـ 335
ـ فرکلاف، نورمن (1379)، تحلیل انتقادی گفتمان، ترجمة گروه مترجمان، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
ـ کرایسل، اندرو (1381)، درک رادیو، ترجمة معصومه عصام، تهران: انتشارات تحقیق و توسعة صدا.
- Brown, Gillian and Yule, George(1983), Discourse analysis, Cambridge University Press.
- Beasley, Ron and Danesi, Marcel (2002), Persuasive Signs The Semiotics of Advertising, Berlin : New York :Mouton de Gruyter.